540-1444-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki lub kompletne
cialis bez recepty
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Działaj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Dodaj komentarz