Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki lub kompletne
cialis bez recepty
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Działaj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Proste? To do działania, a raczej do łóżka!

Chętka na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest również od dyspozycji organizmu. tania levitra
Z tej przyczyny poza troską o adekwatną oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, żeby sprostało zadaniom, które pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie i ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też odpowiedniej liczby wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby polecić kilka własnych, które sprawiają, iż ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony rodzaj wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie pysznego i wymyślnego jedzenia: miło i sielankowo lub aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów aktywizuje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tani cialis