Klucz do twojej siły

540-1444-ico-wu.jpg

Klucz do twojej mocy Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź

Proste? To do działania, a raczej do łóżka!

4716-2874-ico-wu.jpg

Chętka na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

4400-7253-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najszybciej polepszą twoje łóżkowe zdolności! Trening podnoszenia ciężarów Każdy lekarz